Lucie Sršnová na University of Gothenburg

26.10.2018

Pokud ještě někdo přemýšlí, zda jet nebo se přihlásit na studium v zahraničí za podpory Erasmus+, tak to přestaňte dělat a prostě to ZKUSTE! Hoďte za hlavu obavy a nejistotu a vyrazte ven. Je to velice dobrá a přitom dostupná investice, kterou podle mě nikde jinde (a nikdy víc) na trhu nenajdete, bohužel. Poznáte "něco" jiného, potkáte desítky nových a často velmi zajímavých lidí, objevíte řadu míst, ale nejlepší na tom bude, že ať to bude dobré nebo špatné, VŽDYCKY VÁS TO POSUNE DÁL a tím nejlépe poznáte sebe sama! Já jsem teď momentálně v Göteborgu a neměnila bych! Jasně, že jsem musela nejdřív oběhat řadu věcí, jasně, že to něco stojí, jasně, že se mi stýská... Ale to všechno za to stojí :-) Nechci se tvářit, že kdo nebyl na Erasmu jako by nebyl, ale upřímně, všichni lidi tady, co jsem poznala: cestují, studují, migrují všude možně... Až mě to vlastně donutilo napsat toto a podpořit vás (btw. 5 týdnů jsem tady nepotkala jediného Čecha. To se tady spíš potkávají lidé z Korsiky). Držím palce!